دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران: تعامل دستگاه قضایی و نیروی انتظامی، موجب تقویت امنیت در جامعه است 

11:14 - 20 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۳۴۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران: تعامل دستگاه قضایی و نیروی انتظامی، موجب تقویت امنیت در جامعه است 
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران، تعامل دستگاه قضایی و نیروی انتظامی را موجب تقویت امنیت در جامعه دانست و گفت: پلیس، ضمن برخورد قاطع با مجرمان و مخلان نظم و امنیت، متانت و مهربانی را سرلوحه رفتار خود با مردم قرار دهد.

خبرگزاری میزان- علی‌اکبر عالیشاه در دیدارِ فرمانده انتظامی استان مازندران اظهار کرد: جلوه تعامل قوه قضاییه و نیروی انتظامی، برقراری امنیت و عدالت در جامعه است.

دادستان مرکز مازندران با تقدیر از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی استان در برقراری امنیت و آرامش، تصریح کرد: نتیجه تعامل دو مجموعه قضایی و انتظامی تقویت بیش از پیش امنیت در جامعه است.

عالیشاه خاطرنشان کرد: خوشبختانه ارتباط و همدلی خوبی بین این دو مجموعه در استان وجود دارد و ان شاء الله استمرار هماهنگی‌های موجود، موجب ثبات امنیت پایدار در جامعه خواهد بود.

دادستان مرکز مازندران با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی با خدمت رسانی و مسئولیت پذیری و تلاش شبانه روزی خود نقش مهمی در حفظ و ارتقای امنیت مردم ایفا می‌کند، تصریح کرد: تعامل مجموعه انتظامی و قضایی، تضمین کننده امنیت پایدار در سطح استان خواهد بود.

عالیشاه با تاکید بر اینکه مردم، پلیس را حامی و مامن خود می‌دانند، اظهار کرد: پلیس ضمن برخورد قاطع با مجرمان و مخلان نظم و امنیت باید متانت و مهربانی را سرلوحه رفتار با مردم قرار دهند.

در این جلسه فرمانده انتظامی استان مازندران نیز ضمن تشکر از همکاری خوب دستگاه قضایی مازندران در مأموریت‌های محوله، اظهارکرد: حمایت و پشتیبانی مقتدرانه قوه قضاییه از نیروی انتظامی نقش بسیار مهمی در تامین امنیت و آرامش جامعه و برخورد قلطع و قانونی با مجرمان دارد.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *